معرفی رایگان قالیشویی و مبل شویی
معرفی رایگان قالیشویی و مبل شویی
تعرفه ارسال آگهی

تغییر تعرفه ارسال آگهی در سایت

سلام و درود بر همراهان عزیز سایت معرفی قالیشویی ها. مایه مباهات و خرسندی است که بستری را آماده کرده ایم تا بتوانیم بهترین خدمات را برای تبلیغ قالیشویی و مبل شویی شما ارائه کنیم و با استفاده از این امکانات مشتریان بیشتری بدست آورید و کسب و کار خود را رونق ببخشید.

ما همواره تلاش کرده ایم که فرایند استفاده از سایت را ساده کنیم تا شما به راحتی از خدمات آن استفاده کنید. همچنین هزینه ها و تعرفه ارسال آگهی را در حداقل ترن حالت ممکن حفظ کنیم تا به راحتی اقدام به ثبت آگهی نمایید.

پس از بررسی های فراوان و دریافت بازخورد از کاربران عزیز تصمیم گرفتیم تا تعرفه ارسال آگهی را تغییر دهیم. لازم به ذکر است که در سایت معرفی قالیشویی ها سالیانه هزینه های بالایی جهت نگهداری و آنلاین بودن آن انجام می گیرد که تمام منابع از محل پرداخت شما بابت هزینه آگهی ها تامین می گردد.

تعرفه جدید ثبت آگهی در سایت

هزینه ثبت آگهی در هر دسته از سایت مبلغ 20 هزار تومان تعیین گردیده است. پرداخت این مبلغ جهت نمایش آگهی در سایت ضروری می باشد.

هزینه ویژه کردن آگهی مبلغ 50 هزار تومان تعیین گردیده است. آگهی های ویژه با برچسب توصیه شده و در بالای دیگر آگهی ها و قبل تر از آنها نمایش داده می شود.

هزینه نردبان کردن آگهی مبلغ 20 هزار تومان تعیین گردیده است. چنانچه قصد داشته باشید آگهی خود را در ابتدای لیست دسته بندی مورد نظر خود نمایش دهید می‌توانید با نردبان کردن آگهی از این قابلیت استفاده کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر مطالعه کنید: چرا باید آگهی خود را ویژه کنم؟

در حال حاضر هیچ محدودتی در نمایش آگهی در سایت اعمال نگردیده است و آگهی ها بدون تاریخ انقضا بصورت دائمی نمایش داده می شوند. (این سیاست ممکن است در آینده تغییر کند.)

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اطلاع همراهان عزیز می رساند که سایت معرفی قالیشویی ها هیچگونه خدمات قالیشویی و مبل شویی و خدمات مرتبط ارائه نمی دهد.

جهت دریافت این خدمات لطفا از قسمت جستجو بالای سایت شهر خود را انتخاب کرده و با قالیشویی مد نظر خود تماس حاصل نمایید.

با تشکر – مدیریت سایت معرفی قالیشویی ها